Vælg en side

Slip for unødige ture til byggemarkedet

Der er ikke noget værre, end når svendene er nødt til lige at køre i byggemarkedet eller hjem efter noget, I har glemt at få med ud på pladsen. Det forsinker arbejdet og giver kunden et dårligt indtryk. Det slipper I for, når du beregner jeres kundeopgaver med Sigma Estimates. For her får du fuldstændig styr på alle materialer og hvor mange eller store mængder, I skal bruge af hver. Det sparer ekstrature til byggemarkedet og sikrer, at I bliver færdige til tiden.

Der er ikke noget værre, end når kunderne ringer og brokker sig over, at dine svende endnu en gang er kørt i byggemarkedet – eller at den ene er og de andre nu ikke kan komme videre, før den pågældende er kommet tilbage med det, de mangler.

Det er ærgerligt og giver kunden et dårligt indtryk af dit firma og dine planlægningsevner. Samtidig skaber det en unødvendig forsinkelse, der måske betyder, at I ikke kan starte på nye opgaver hos andre kunder til den tid, du har lovet det.

Få styr på materialerne

Beregner du dine byggeopgaver i Sigma Estimates, er det slut med at skulle køre forbi byggemarkedet i tide og utide. For med Sigma Estimates bliver der fuldstændig styr på materialeforbruget. Især hvis du bruger de integrationsmuligheder, der er med de kendte prisdatabaser Exact og Molio (det tidligere V&S).

Herfra kan du hente det helt eksakte materialeforbrug sammen med kostpriserne for hvert enkelt element, der indgår i byggeopgaven. Det betyder, at du allerede kender materialeforbruget helt ned på stykantallet af skruer og søm, den dag du sender tilbuddet til kunden.

Udskriv komplette materialelister til svendene

Det vil sige, at den dag I skal i gang med opgaven, kan du udskrive en komplet materialeliste med alt, hvad der skal bruges. Så kan alle materialer bestilles på en gang, hentes i samme arbejdsgang eller leveres på pladsen tilpas rettidigt, til at I bare kan gå i gang med opgaven. Så skal svendene kun koncentrere sig om at få løst opgaven. Alt hvad der er brug for, ligger klar, når de skal bruge det.

På samme måde kan du udskrive timesedler og opgavelister til svendene, så de ved, hvad de skal lave og har mulighed for at afrapportere timetallet i overensstemmelse med opgavelisten. Det letter administrationen og sikrer, at alt bliver noteret ned og gjort i overensstemmelse med, hvad du har aftalt med kunden og givet tilbud på.

Prøv selv hvor nemt det er, at holde styr på materialer,
timesedler og opgavelister

Kunne du tænke dig at se, hvor nemt det er at beregne tilbud og få styr på materialer, timesedler og opgavelister med Sigma Estimates? Så hent en helt gratis og fuldt fungerende version af programmet her!

Så går der ikke mange minutter, før du er i gang med at beregne dit første tilbud i Sigma Estimates. Det opstilles på samme måde, som du tænker opgaven løst. Når tilbuddet er færdigt, kan du udskrive både tilbuddet til kunden og de fornødne materialelister, timesedler og opgavelister til folkene med nogle få klik.

Det bliver ikke nemmere!

Prøv selv hvor nemt det er, at holde styr på materialer,
timesedler og opgavelister

Kunne du tænke dig at se, hvor nemt det er at beregne tilbud og få styr på materialer, timesedler og opgavelister med Sigma Estimates? Så hent en helt gratis og fuldt fungerende version af programmet her!

Så går der ikke mange minutter, før du er i gang med at beregne dit første tilbud i Sigma Estimates. Det opstilles på samme måde, som du tænker opgaven løst. Når tilbuddet er færdigt, kan du udskrive både tilbuddet til kunden og de fornødne materialelister, timesedler og opgavelister til folkene med nogle få klik.

Det bliver ikke nemmere!